Alrovat - Új-motor teszt

Bemutató: Harley-Davidson túramotorok 2019

2019-re végre megkapták a Harley túramotorjai a Milwaukee Eight motor 144 köbinches (1868 cm3-es) változatát. Ez a tény önmagában elég volt egy bemutatóhoz. Meg hát azért adódott egy másik apropó is...

Menetpróba: MV Agusta Dragster 800 RR

Az Euro4 mindegyik gyártónak fejfájást okozott, ám mostanra már az Euro5 a téma. A kisebb cégekre talán még inkább igaz ez, az MV komoly kihívásokkal nézett szembe. Ráadásul anyagi nehézségekkel is küzdött. Így aztán nem csoda, hogy késett az Euro4-es motor, amihez alaposan át kellett dolgozni a 800 cm3-es, sorhármas blokkot.

Menetpróba: Yamaha YZF-R125 és R3

Azért, hogy a nagy kedveltségnek örvendő YZF-R125 sikerét a jövőre nézve is bebiztosítsák, a harmadik generációs modell átalakításánál szinte kő kövön nem maradt.

Összehasonlító teszt: BMW R 1250 GS HP és Honda Africa Twin

Az új BMW R 1250 GS HP-változata most terepen is bizonyítani akar, például a Honda Africa Twinnel szemben is. Induljon a párbaj hegynek fel, amelynek végén az egyik hegymászót megkoronázhatjuk.

Menetpróba: Honda Super Cub C125

Na, ezt hallgassák meg. Több mint százmillió legyártott Cub talált eddig gazdára. Ez a szám leírva így néz ki: 100 000 000, azaz egy darab egyes és nyolc darab nulla.

Menetpróba: Royal Enfield Continental GT 650 és Interceptor 650

Hazájában, Indiában a feljebb lépés lehetőségét kínálja vásárlóinak, a világ többi pontján pedig egyszerűen csak új színt akar vinni a kínálatba az Enfield két új kéthengeres modelljével, a Continental GT 650-nel és az Interceptor 650-nel. Vajon sikerülni fog neki?

Menetpróba: Honda CB500F

„Egyetlen pillantás. Csak egyetlen pillantás, és máris a CB500F rabjává válik" - mondja ezt a Honda marketingese, és be kell vallanom, velem is pontosan ez történt.

Menetpróba: Husqvarna Svartpilen 701

Fodrásznál hónapok óta nem jártam. És egyáltalán, felülhetek én erre csupasz képpel? A fenébe, hova tettem az álszakállamat?

Már majdnem teszt: Zero DSR Black Forest Edition

Aki még mindig úgy gondolja, hogy az elektromos motorok unalmasak vagy csak az ökorajongóknak valók, hatalmasat téved. A Zero közel áll ahhoz, hogy motorkerékpárjai rendes hatótávolság mellett még élvezetesek is legyenek. Három héten át motorozhattunk a Black Foresttel, most beszámolunk a tapasztalatokról.

Menetpróba: Harley-Davidson Ultra Limited 114

Horgonyt fel és teljes gőzzel előre egy látványos túrára! A legújabb Electra Glide változattal, az Ultra Limiteddel, amely nem akármilyen motorkerékpár. Egy igazi legenda, egy kerekeken guruló emlékmű. 2019-ben immár 114 köbinch, azaz 1868 köbcenti lökettérfogattal és még több szórakoztató elektronikával.

Tartósteszt: Honda CB1000R+ Neo Sports Café

Épp egy évvel azután, hogy a tetőtől talpig átalakított Honda CB1000R bemutató sajtótesztjéről hazaérkezett főszerkesztőnk, a modell pluszos változata tartóstesztmotorként munkába állt szerkesztőségünkben.

Menetpróba: Honda NC750X

Nincs unalmas motorkerékpár. A Honda NC-t az elmúlt években gyakran érte az a jelző, hogy nagypapamotor. Még ha nem is vagyok éppen a stílus rajongója, azt bátran mondhatom, hogy az NC750X nem unalmas. Minél többet mész vele, annál jobban szereted.

Menetpróba: Indian FTR 1200 S

Az Indianok visszatérnek. És mivel mi, európaiak nem bántunk velük túlságosan kesztyűs kézzel, ezért a csatabárdot is kiásták. A Ducatinak, a KTM-nek és társaiknak fel kell kötniük a gatyájukat: az FTR 1200 S-t a mi útjainkra tervezték.

Összehasonlító teszt: Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro és Multistrada 1260 Enduro

Úgy tartja a mondás, hogy a sport a társadalom tükre. Lehet, hogy a túraendurók is azok. Az biztos, hogy az irántuk tanúsított élénk kereslet hűen leképezi a jelenleg uralkodó outdoor trendet. Talán nem meglepő, hogy a Ducati legutóbb épp a Multistradák legvagányabb képviselőjét, az endurót újította meg.

Menetpróba: Triumph Speed Twin

Power naked, modern classics, neo-roadster. Felejtsük most el a salesesek marketingszövegét! Ez a Triumph képes arra, hogy elsőrangú klasszikus motorkerékpárként megörvendeztesse szívünket.

Menetpróba: KTM 1290 Super Duke GT

Az osztrák szuperhercegnek tisztán tesztelési szempontból eddig nem igazán volt mit a szemére vetnünk, és a helyzet aligha változik majd a nemrégiben átalakított 2019-es Super-Duke-nál. Alan Cathcart már kipróbálhatta.

Menetpróba: BMW G 310 GS

A BMW egyik legnépszerűbb modellsorozata a GS család. Vajon méltó-e a hagyományoknak ellentmondó, kis köbcentis blokkal szerelt motor a kék-fehér logóra és a GS feliratra? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ menetpróbánk során.

Yamaha R1 tartós teszt 50 000 Km

Kompromisszumot nem tűrő sportmotorként kezdettől fogva két táborra osztotta a szerkesztőket a Yamaha R1. Lelkes rajongói épp ezt a fokozott sportosságot szerették, mások viszont pont ezt nem állhatták ki benne. Csak ez a két véglet volt, átmenet nem. Egy biztos, senkit nem hagyott hidegen.

Menetpróba: Triumph Boneville Bobber

Ültek már Önök szépségkirálynőn? Vagy szépségkirályon? He eddig még nem, itt a nagy lehetőség. Vegyenek maguknak Triumph Bobbert.

Villámteszt: Piaggio MP3

2006-os megjelenésekor alig akadt bárki, aki hosszú életet jósolt volna ennek a sajátos megjelenésű, nehéz háromkerekűnek. Mára azonban már a 170 000. eladott példánynál tartanak - leginkább azért, mert vezetéséhez elegendő az autós jogosítvány. A Piaggio két új változattal igyekszik folytatni a sikertörténetet.

Korábbi cikkeink